Gamehag



Siteye ulaşmak için tıklayın.

-Gamehag

-Genel Bilgiler
-0 giriş puanı
-Referans kodu desteği var.
-Referans kodumuz ile girmek için tıklayın.

-Nasıl Kazanılır
-Oyun oyna
-Makale yaz
-Günlük giriş puanı var ve 5 puan

-Günlük tahmini kazanç:Değişken

-Puanlar ile Ne Alabilirim?
-Puanlar ile gerek steam'den gerek başka yerlerden oyunlar alabilirsiniz.

-En Düşük Ne Alabilirim?
-399 puana Random Steam Key alabilirsiniz.
-Yani sadece giriş yapmak için 1 dk bile harcamadan 80 günde bedava random steam key alabilirsiniz.
-Diğer görevleri de yapmak için uğraşırsanız bir günden az sürede bedava random steam key alma şansınız var.
-Ayrıca indirimli sandıklar alarak daha büyük ödülleri de daha ucuz puanlara almak mümkün.

-Site Güvenilir Mi?
-Evet güvenilir.
-Şimdiye kadar 2 tane bedava random steam key aldık.
-Ayrıca site haftada bir bedava steam key de dağıtıyor. Onları da alabilirsiniz.

Sorularınızı yorumlara yazmayı unutmayın.
Kendi referans kodunuzu yayınlamanız yasaktır.

Yayın Tarihi: 02.01.2019

5 yorum

abi benim lvl atramam yazim instagram yaz isim hasancabreyiz2

Reply

abi benim lvl atramam yazim instagram yaz isim hasancanreyiz2

Reply

abi bana gem laızm verirmisiniz adım Kaar5

Reply

abi bana gem lazım adım kaar5

Reply

Btcturk güvenilir mi diye merak ediyorsanız tıklayın: btcturk güvenilir mi

Reply

Yorum Gönder